poniedziałek, 22 lipca 2013

DressLink.com

Witajcie!
Dzisiaj pierwszy raz tak wcześnie rano piszę post^^. Wczoraj nie napisałam bo nie miałam kiedy więc nadrabiam to dziś. Jeszcze w dodatku dziś całą noc nie spałam i dziwne bo wcale mi się nie chce teraz! A więc przechodzę do tematu postu popijając kakao :)  DressLink.com należy do HongKong Sunweb Technology Co., LTD. Gdzie ich odzież jest sprzedawana na całym świecie! Serdecznie polecam Wam ten sklep i nakłaniam do odwiedzenia ich strony internetowej jak i na Facebook'u. Sklep posiada dosc ciekawy asortyment gdzie każdy z Was coś znajdzie dla siebie!  A teraz pokaże Wam parę ich ubrań i lecę robić obiad i szykować się do wyjścia! Miłego dnia!



  

20 komentarzy:

  1. zakochalam się w tych rzeczach :)
    a ja wstałam dzisiaj o 8 a zazwyczaj w wakacje spie do 8 ,haha:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki są ekstra! *.*
    Miłego dnia! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie spotkałam sie z tym sklepem, a szkoda, bo mają naprawdę fajne rzeczy :)

    zachęcam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą koszulę *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy tam mają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo:)
    właśnie takiej torebki szukam!:d

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzieś już natknęłam się na ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny mają asortyment :D
    Napiłabym się kakałka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też ostatnio nie śpie i nie chce mi się rano:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja usnęłam przed 5 w nocy xD Fajne rzeczy wybrałaś :>

    http://fuckingdelusional.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładna koszula..:)
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. koszula świetna! dżins zawsze w modzie!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na post: błękit oceanu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzoooooo fajny post i blog :D czy mogła byś zajrzeć też do mnie :))) http://mylivewitcheva.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)