piątek, 5 lipca 2013

i znów...

Hej!
Oj długo mnie tu nie było i długo jeszcze nie będzie. Jak mi się uda to posty będę pisać ale z faktu że nie mam internetu ciężko jest mi pisać a na telefonie niestety się nie da, grrr. A szkoda... Jedynie z telefonu mogę akceptowac komentarze i na nie odpowiadać więc to będę robić a pisać będę wtedy kiedy tylko będę mogła bądź miała okazję. 


A co u mnie? Nic specjalnego. Mamy wakacje z czego się ciesze jednakże narazie nie ma co robić. Czekam na koniec lipca być może wtedy uda się wyjechać :) A wy co planujecie na wakacje? :) Mam nadzieje że nikt z Was nie musi się przez te wolne uczyć! Oczywiście kontakt możecie utrzymywać ze mną na ask'u, gdzie także zadawajcie pytania :) http://ask.fm/agatacia 
Trzymajcie się ciepło! :*  

15 komentarzy:

  1. Ja niestety muszę się uczyć w trakcie wakacji - przygotowania maturalne..o zgrozo! :( ale Tobie życzę udanych wakacji pełnych relaksu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mam takiego czegoś jak ask :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Troch szkoda, że Ciebie znowu nie będzie. Dawno nic nie pisałaś ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jesteś ^^
    Na telefonie trudno się pisze, popieram ;_;

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. my musimy w te wakacje lekture przeczytać - ekstra -.-
    świetne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  7. :*AXLaksfhdb /l67idwhXBJKAgbX to ja natalka :*^ @#$#^% :*(((:(( <333333333

    OdpowiedzUsuń
  8. nie rozumiem Gumi, jak ona mogla pomyśleć że ma wybierać bo przecież jesteście albo byłyście przyjaciółkami ,szkoda tej przyjaźni ale cóź ,...

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że nie masz neta
    super blog
    obserwujemy? daj znac u mnie
    http://smile-mapys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)