wtorek, 30 lipca 2013

kawa mrożona

Hej :)
Dzisiejszy dzień spędziłam w towarzystwie Asi. Od wczoraj chciało mi się kawy mrożonej więc dziś postanowiłyśmy wybrać się do galerii do Choice i ją w końcu zamówić ^^. Oj dawno jej nie piłam! Przy stoliku przesiedziałyśmy chyba z półtorej godziny rozmawiając i wygłupiając się. Potem skierowałyśmy się w stronę rynku a na koniec jak zawsze na plac św. Małgorzaty :)
Nie wiadomo kiedy znów się zobaczymy bo Asia dziś wyjeżdża a ja prawdopodobnie jadę do Niemiec :) Nie jest jeszcze pewne ale w każdym razie już się pożegnałyśmy i został nam na chwilę obecną kontakt przez internet^^. A wy jak spędziliście dzisiejszy dzień?

 Jestem dostępna na ASK.FM

32 komentarze:

  1. Jejuuuusiuu, jak to pięknie wygląda! Aż chciałoby się pić *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm te bym wypiła taką kawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię taki dni z koleżanką:)
    kawa musiała być pyszna

    OdpowiedzUsuń
  4. Mmmmm... Wygląda pysznie! :)
    Śliczne zdjęcie^^
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham kawę mrożoną. (:
    Jeżeli będziesz miała czas i ochotę to zapraszam do mnie. Może ci się spodoba.
    ____________________________
    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mi smaku narobiłaś! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kawę mrożoną <3
    Śliczne zdjęcie :)

    Czekam na następny post

    OdpowiedzUsuń
  8. mmmmmmmmmmmmmmmmmm! piłabym <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podczas takiej pogody, kawa mrożona jest idealnym napojem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale bym sobie teraz taką wypiła :3
    +dodałam do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taguję Cię na Libster Blog Award :) Zapraszam, u mnie są pytania: life-brunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wyszłaś na pierwszym zdjęciu.♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku az mi zrobilas smaka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubię kawy w żadnej postaci xd

    OdpowiedzUsuń
  15. I think youve produced some actually interesting points. Not too many people would in fact think about this the way you just did. Im actually impressed that theres so much about this topic thats been uncovered and you did it so properly, with so much class. Very good one you, man! Genuinely excellent stuff here.
    Dress up Games Foxhunting

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)