środa, 24 lipca 2013

spacer po wiosce

Witajcie kochani! :)
Dzisiejszy dzień był trochę inny od pozostałych! Zazwyczaj kiedy się z kimś umawiam to zawsze jeżdżę ja do Świdnicy. Jednak dzisiaj Asia wpadła na pomysł że to ona przyjedzie do mnie i pochodzimy sobie i pogadamy w spokojnym miejscu. Owszem, u mnie gdzie aktualnie przebywam jest cisza i spokój i patrząc z innej perspektywy nie jest nudno ^^. Spotkałyśmy się na przystanku gdzie chwilę posiedziałyśmy a potem wybrałyśmy się nad 'rzekę' na most a potem powędrowałyśmy w stronę pola, nagrałyśmy chyba z 3 filmiki ale wolę ich tutaj nie udostępniać :)
Ogólnie dzień spędziłyśmy okej i wiadomo że zawsze to co innego niż zawsze^^.


kochana !

22 komentarze:

  1. czasami trzeba zrobić coś innego ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! :)

    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale macie chudziutkie nóżki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia ;)))

    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka fajne foty ;-) nie ma jak świetnie spędzony czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. takie miejsca są lepsze niż zatłoczone miasta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię sobie ta spacerować z koleżanką .:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjecia :)

    zapraszam do mnie na rozdanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia!
    hah, ja niby mieszkam w tym samym mieście co moje koleżanki, ale w takiej dzielnicy gdzie do centrum jest około 30 minut autobusem i to taka mała wieś. Więc to zawsze ja jeżdżę do koleżanek.

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach :D
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia ;-)

    ps. u mnie konkurs jeszcze przez 3 dni - zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)