poniedziałek, 15 lipca 2013

W imię miłości

Hej!^^
Dzisiaj wstałam dość wcześnie, bo po 10 już byłam na nogach,  nie wiem po co no ale jakoś już zasnąć nie mogłam. Po 15 wybrałam się do biedronki na drobne zakupy i wstąpiłam na chwilę do koleżanki. Jednak los tak chciał że nie zdążyłam na pierwszy powrotny autobus a drugi wgl nie przyjechał na szczęście nie czekałam sama na trzeci ponieważ przyszła koleżanka i jakoś nam czas zleciał. 
Aktualnie siedzę i zastanawiam się co będę robić w kolejne dni. U nas pogoda się zepsuła i za ładnie nie jest, także nawet z domu nie chce się wychodzić.
Tak jak wczoraj obiecałam, pokaże wam książkę którą zakupiłam parę dni temu w empiku i z każdym rozdziałem jest ciekawsza, a akcja ciągle się rozwija :) Nie będę opisywać jej dokładnie bo poniżej daje zdjęcie opisu książki :) (Na podstawie tej książki powstał film, ale nie pamiętam tytułu :< )
Słyszeliście o tej książce? A może czytaliście? :)
+ dodatkowo chciałam się pochwalic że naprawiłam aparat ^^. Dobranoc! 


22 komentarze:

  1. ja nie czytam książek ;)
    OBSERWUJĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam jeszcze o tej książce ;)))


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam ani nie słyszałam, ale muszę zakupić ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dzisiaj naprawiłam swój komputer :)
    A książkę pierwszy raz na oczy widzę .

    OdpowiedzUsuń
  6. nie slyszalam, ale opis zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje się bardzo ciekawa,może przeczytam.Jak już skończyć czytać to czekam na recenzje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj! muszę to przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo, może przeczytam ;3

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Weż masakra. U mnie cały czas leje

    OdpowiedzUsuń
  11. czekam na nową notkę oraz obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  12. nie czytałam ,ale wydaje mi sie fajna. ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale świetny blog! Bardzo mi się tutaj podoba :))


    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jej, mi to pozostaje czytać lektury do matury.. :c

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)