niedziela, 14 lipca 2013

zalew

Hej! ^^
Wpadłam na pomysł na internet dzięki reklamom w telewizji! Haha! Tak, tak, trochę głupio to brzmi, ale dzięki sieci Orange i ich reklamie udało mi się mieć normalny net przez miesiąc. Wykupiłam ten pakiet wakacyjny za 6 zł- 6GB na miesiąc :) Także wracam do normalnego blogowania a potem coś się pomyśli :) 
Dzisiejszy dzień spędziłam nad zalewem, a przy okazji wpadłam na cmentarz zapalic znicz :) Pogoda była w miarę ciepła więc nie miałam ochoty siedzieć w domu :)
Macie parę zdjęć z wypadu a teraz idę czytać książkę którą nie dawno zakupiłam. A jaką? Byc może dowiecie się w jutrzejszej notce :)
W razie pytań zapraszam na ask'a http://ask.fm/agatacia







21 komentarzy:

  1. byłam nad zalewem sama ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak Kasiu, sama byłam. Szkoda że na jednym zdjęciu jestem z kimś :)

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie:
    http://karolina-kurpiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia <3 oj ciekawa jestem co to za książka ;D

    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zalew w świdnicy ; ) dawno tam nie byłem.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja byłam dzisiaj nad zalewem :)
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczzne focie. Widać,ze wypad ci się udal hihi
    Wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne fotki ;) fajnie że teraz będą posty, czekalam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog *_*

    asiunia-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. czyli jednak czasem oplaca sie ogladac tv ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za komentarz, miłej lektury z książką, jestem ciekawa tytułu?

    OdpowiedzUsuń
  11. dzieki i zapraszam na nowy post i na konkurs;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. u nas też jest zalew , tylko nie można się kąpać :(
    pogoda u mnie nie jest taka fajna jak u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia ^^
    Miłej lektury ;33

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)