sobota, 10 sierpnia 2013

from Bułgaria

Hej!
Przez dłuższy czas nie było notek ponieważ nie potrafię ostatnio ich pisać regularnie a tymbardziej że mimo naprawy aparatu on w dalszym ciągu się buntuje i jest przeciwko mnie :(
W dzisiejszej notce pokaże Wam kosmetyki prosto z Bułgarii. Państwo najbardziej słynie z produkcji i eksportu olejku różanego. Poniżej przedstawiam Wam trzy produkty które nabyłam prosto z tego miejsca :)
Zapach róż to nie jest mój ulubiony jednak te są zdecydowanie umiarkowane :)

 mydło do rąk | balsam do ciała | odżywka do włosów

Tymczasem jestem dostępna na ASK.FM 

22 komentarze:

  1. Ja tam uwielbiam zapach róż c:

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj tak pomimo tego że nie byłam w tym kraju dużo czytałam i tam jest mnóstwo tych rzeczy z róż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. różany zapach jest całkiem ok ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię zapachów różanych, faktycznie w Bułgarii było tego wiele! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaja się fajne :)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie by bylo jakbys dala ich recenzje -.^

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedys ten balsam do ciała :D koleżanka mi przywiozła z obozu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne kosmetyki. :) Zapraszam do mnie, obserwuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. można prosić o krótką recenzję? wygląda ciekawie. zapraszam: LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM ♥ obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ;)
    Ahh Bułgaria .. Miałam jechać w tym roku xd :P

    OdpowiedzUsuń
  11. kto CI jee kupił??????????????? :****** <3333333

    OdpowiedzUsuń
  12. To mydło jest świetne :D

    justice-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm... różane.

    Obserwujemy? http://takimamkaprys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Heejka ;* Masz bardzo fajnego bloga i ciekawie piszesz posty.. W skrócie jestes bardzo oryginalna :) Załozyła niedawno bloga i mam nadzieje że wpadniesz ,skomentujesz i zaobserwujesz go tak jak zaraz ja zrobie to z twoim :)

    Zapraszam bardzo !!!
    10vee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. to niech aparat dobrze działa ;)
    a kosmetyki pewnie muszą pięknie pachnieć *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrób tych produktów recenzję ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, ze do ciebie trafiłam bardzo interesujący blog.

    Masz ochotę wygrac nową parę butów ? Nic prostszego , zapraszam do mnie na konkurs :

    http://ashplumplum.blogspot.com/2013/08/1-urodziny-bloga.html

    Pozdrawiam Asia;*

    OdpowiedzUsuń
  18. wydają się fajne te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)