czwartek, 29 sierpnia 2013

Mobile blog: Pilomax


Hej!
Przez dłuższy czas znów nie pisałam, ponieważ w danej chwili nie przebywam w domu ale także nie mam dostępu znów do internetu niestety więc postanowiłam napisać post z telefonu który nie dawno nabyłam i posiada on androida więc prawdopodobnie będzie on moim małym przenośnym komputerem^^. Może być gorzej z jakością zdjęć które będę dodawać bo aparat w nim nie za bardzo dobry jest :(
Jakoś godzinę temu odwiedził mnie kurier z paczką od PILOMAX :)
Dostałam od nich 2 maski do włosów. Niedługo recenzję a jutro wypróbuje
jedną z nich :)
Zapraszam także na ASK.FM

14 komentarzy:

  1. w takim razie czekam na recenzję ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie, czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)


    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne produkty, to jak je wyprobujesz to daj znac jak wypadly :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzję !

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję :)

    young-never-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)