poniedziałek, 2 września 2013

to do szkoły!

Hej! ^^
Wakacje dobiegły końca, teraz pora znów wstawać z samego rana i jeździć do szkoły. Nie wiem jak ja się przestawię bo dzisiaj w nocy wgl nie spałam i ledwo żywa poszłam na rozpoczęcie a potem poszłyśmy razem z Asią do galerii a potem wybrałyśmy się do niej. Po powrocie do domu padłam na łóżko i zasnęłam.
Teraz w drugiej klasie czekają mnie w marcu przez cały miesiąc praktyki, egzamin kwalifikacyjny i byc może wyjazd do Włoch a jak się uda to i do Berlina ale także teraz biorę się bardziej za naukę niż wcześniej! :)
Aktualnie nie dostaliśmy planu i jutro idziemy do szkoły tylko na 4 godziny bez książek i zeszytów^^. Więc nie narzekam, mam nadzieje że ten rok szkolny będzie lepszy od wcześniejszego :)


Dobranoc! :) 

25 komentarzy:

  1. ja mam plan, ale tylko na ten tydzień :D na dodatek jest jakiś dziwny i w tym samym czasie mam angielski i matme :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Stres kiedyś nas zje. Ja też nie mogłam spać, to o 1.30 wstałam i pomalowałam paznokcie. Trzeba było jakoś zabić ten czas w oczekiwaniu na sen! :D
    Miłego dnia w szkole :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno dasz radę się przestawić ;)

    zachęcam do obserwacji ;>
    http://enitablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tak samo z zaśnięciem ;c
    Chyba za bardzo przyzwyczaiłam się do późnego chodzenia spac i teraz cięzko zasnąć mi o 22.30 ^^
    Zapraszam do siebie:*
    +Oby ci ten wyjazd wypalił :*

    OdpowiedzUsuń
  5. hehe ja zawsze sobie postanawiałam, że teraz to będę się uczyć, wszystko notować, słuchać.... wychodziło jednak jak zwykle..

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz w takim makijażu :) kreseczki rządzą !! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy ma chyba taką nadzieję ale kończy się zazwyczaj tak samo jedyny plus to taki że czas szybko mija i za nim się obejrzymy będzie już koniec roku szkolnego :) Dobrze że pierwsze dni są takie lekkie choć wiadomo że i to minie :( Ślicznie masz zrobione oczy na tym zdjęciu my nie umiemy sobie takiej zrobić (zazwyczaj jest nierówna albo za chuda bądź za gruba choć strasznie nam się podoba widocznie trzeba sobie poćwiczyć :D
    Zapraszamy do nas :)
    http://gangetpolska.blogspot.com
    Ginger&Roberta

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne legginsy *w*
    Piękna jesteś ^^

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy jesteś pozytywnie nastawiona do życia,ale sądząc po Twoich odpowiedziach na asku widać,że często coś Cię gnębi..lubię czytać Twojego bloga tylko żałuję,że postu nie są dłuższe i częściej.życzę Ci aby Twoje plany się dokonały i żebys wkoncu pozytywnie patrzyła na świat! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli o to chodzi to nie, nie jestem pozytywnie nastawiona do życia. Posty nie pojawiają się ze względu na to że nie będę już pisać o niczym tylko by dodać post bo wiem że to jest nudne. Jak mnie coś natchnie, wydarzy coś ciekawego wtedy będę pisać :)
      Dziękuje bardzo! :)

      Usuń
  10. Powodzenia w szkole. Ja bardzo chętnie wróciłabym do liceum ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna, śliczna : )
    Dawaj nowego posta ; D


    juliett-jucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wyjazdu :d

    Zapraszam do mnie c:
    -----------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego nowego roku szkolnego ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. oby wszystko poszło po twojej myśli!:)

    mogłabym poprosić Ci żebyś weszła w ten post - http://meerryfy.blogspot.com/2013/09/szkolnie.html i kliknij w napis pod stylizacjami np. spódniczka. proszę:) jeśli to zrobisz to napisz w komentarzu a ja na pewno pomoge ci w jakiś inny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przestawisz się:) Musimy! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny post. Jesteś śliczna. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie powodzenia i miłych wyjazdów! :)
    Ładne zdjęcia^^
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny blog,jestem za tym aby posty były codziennie! :) świetna z CIebie blogerka :* Polecam ten blog! zaczarovane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)