niedziela, 8 września 2013

to jutro!

Hej :)
Ten tydzień w szkole zleciał bardzo szybko i pozytywnie. Już mamy zapowiedziane 2 kartkówki i sprawdzian ale dam radę! Przez weekend nic nie robiłam takiego ciekawego jedynie dzisiaj pod wieczór wyszłam z kolegą. Przez szkołę nie mam teraz tyle czasu ile miałam w wakacje.
Jutro zapowiada się ciekawy dzień ponieważ mam na 10. To pierwszy plus poniedziałku. A drugi to, to że nie idę do szkoły tylko do schroniska młodzieżowego na lekcję gdzie będziemy mieć obsługę konsumenta i zajęcia praktyczne^^.
A teraz aktualnie piszę z kolegą i czytam "50 twarzy Grey'a" Czytaliście może? Co sądzicie?
Dobranoc!

Ps. O czym byście chcieli posty? :)

zdjęcie z marca tamtego roku :)

10 komentarzy:

  1. Wreszcie nowy post! Jak fajnie by było gdybyś dodawała je codziennie! :) Ja chciałabym posty najczesciej z dużą ilością zdjęc i outfitami oraz recenzjami rzeczy firm z którymi współpracujesz :*
    Polecam ten blog,miło by było jakbyś tam zajrzała-->zaczarovane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mam tą książkę ale nie czytałam jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za komentarz, pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ci dobrze :D
    To moze notka z jakimis stylizacjami ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog i świetnie się go czyta ? Obserwacja za obserwacje ? Jeśli tak to zacznij i mi napisz a ja od razu Cię również zaobserwuję :)
    http://wendyy-wendy-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój blog ;)
    Masz dobre poczucie stylu ;)

    Co to na to abyśmy się nawzajem obserwowały ?:)
    Pozdrawiam Alexa
    xoxo kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog ! Podoba mi się :))
    Może wspólna obserwacja ?(odpowiedz u mnie)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)