piątek, 23 maja 2014

BLACK BLOUSE | WHITE SHOES

Hej!
Dawno nic nie pisałam ale to przede wszystkim przez brak czasu. W końcu mamy świetną pogodę to nie mam zamiaru marnować czasu po szkole w domu. Wczoraj z Asią postanowiłyśmy wybrać się do Wałbrzycha do galerii.
We wtorek natomiast byłam w naszej galerii gdzie kupiłam spodnie w Sinsay'u w okazyjnej cenie które możecie zobaczyć poniżej w outficie.
Dzisiejszy dzień spędziłam z Marysią co się skończyło tym że trochę się spiekłam i wszystko mnie teraz piecze!
Weekend zapowiada się ciekawie, m.in czekają mnie jutro 18 urodziny koleżanki ^^.
W razie pytań kierujcie się na moją stronę na ask'u bądź na email'a.




okulary- iloko.pl | bluza- Reserved | spodnie- Sinsay | trampki- New Age 


Miłego weekendu wszystkim!

27 komentarzy:

  1. Jestem tu pierwszy raz.Bardzo ładne spodnie :D
    Galeri na zdjęciach wygląda tak samo jak moja

    http://wercia-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiadomo że lepiej korzystać z cudownej pogody niż siedzieć w domu . Miłej zabawy życzę , na urodzinach koleżanki ! :)
    Serdecznie zapraszam do mnie , może zaobserwujesz ?

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się spodnie:)


    ps. a u mnie? MAKIJAŻ dla Pań które lubią klasykę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie - świetne! Bardzo lubię robić zakupy z Sinsay'u ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Klasycznie i ładnie ! :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie :]
    Zapraszam do mnie
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodnie :)
    zapraszam też do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne standardowe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ladnie wygladacie :)
    A spodnie, bardzo fajnie się na Tobie prezentują, są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieje, że na 18 koleżanki było swietnie :)
    Bardzo ładne zdjęcia ^^
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ♥

    zlotykrolik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne spodenki :) Sinsay ma świetne ciuszki, teraz otwierają go u nas, więc jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja :)
    obs=obs? zacznij, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://dreamsstation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pasuje Ci ten kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)