sobota, 10 maja 2014

Mamy weekend...

Hej!
I kolejny tydzień maja dobiega końca. Zostało jeszcze nie całe półtorej miesiąca do końca roku szkolnego i znów mamy wakacje. W czerwcu czeka mnie jeszcze egzamin zawodowy a potem wyczekiwanie na wakacjach na jego wyniki. Teraz trzeba się spiąć i poprawiać niektóre oceny i zacząć przygotowania do egzaminu.
Dzisiejszy dzień spędzę u babci a potem planuje wybrać się i pobiegać z koleżanką. Oby tylko dopisała pod wieczór pogoda bo jak nie to nici z moich planów.
Niedziela zostaję poświęcona dla rodziny, ponieważ moja kuzynka przystępuje do komunii. Całe szczęście miałam sukienkę i nie musiałam latać po sklepach na ostatnią chwilę w poszukiwaniach ^^. A Wy jakie macie plany na weekend?
Wybaczcie za jakość zdjęć ale jak widać robione telefonem. Jak będę miała tylko więcej pln zajmę się naprawą aparatu i zakupem akumulatorków.



bluza- reserved | spodnie- miejski sklep | buty- CCC | kurtka- House | torba- NN

15 komentarzy:

  1. tez czeka mnie egzamin w czerwcu. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bieganie z koleżanką u mnie wygląda tak; gadamy i spacerujemy hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. masz super torebkę :)
    Kochana Zapraszam również do mnie na bloga, będzie miło jak wpadniesz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się Twoja torba.
    http://krzyk--nienawisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. no to bardzo duzo zrobilas w ten weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna torebka! ;)
    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie zdjęcia. Ja weekend zmarnowałam ;c

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna torebka ;)
    powodzenia na egzaminie ::D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się tak ciesze że półtora miesiąca i koniec :D

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/ <<<Zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  11. Weekend, weekend i po weekendzie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia :) bieganie z koleżanką - zdrowy tryb życia ;p
    obyście wytrwały jak najdłużej :**
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    zlotykrolik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też muszę się wziąć na bieganie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)