wtorek, 6 maja 2014

Powrót!

Hej!
Dość sporo czasu minęło od kiedy pisałam ostatni raz coś na blogu. Jakiś czas temu przyszedł mi do głowy pomysł by wrócić do blogowania. Czerpałam z tego przyjemność a także wchodzenie i komentowanie Waszych blogów sprawiało mi dużo frajdy. 
Od ostatniej notki którą napisałam w listopadzie trochę się zmieniło i mogę szczerze powiedzieć że i na lepsze. 
Zastanawiałam się w jaki sposób prowadzić bloga bo na 100% nie wrócę do wcześniej formy pisania notek. Posty będą zapewne w postaci jakichkolwiek przemyśleń, czasem mogą się pojawić outfity a może i także jakieś wydarzenia z mojego życia. Jednakże nie obiecuje że notki będą pojawiać się codziennie tylko wtedy kiedy będę mieć trochę czasu oraz pomysł. 
I mam do Was jedno pytanie. O czym byście chcieli bym pisała? Rozważę każdą propozycję ;) 
Tymczasem uciekam się szykować bo niedługo wybieram się na pizze :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że do nas wróciłaś! Niestety nie mam żadnych pomysłów^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze to pisać o tym co tobie się podoba, bo bynajmniej moim zdaniem bloga poprowadzi się dla siebie o rzeczach z którymi chcesz się podzielić z innymi. Ale wydają mi się fajne wpisy tematyczne, co sądzisz na jakiś temat. ;)
    http://bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcie :) ja też wiele razy przestawałam
    pisać bloga, a po jakimś czasie do niego wracałam ^^
    Twój blog zapowiada się ciekawie :) będę wpadać :*
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    zlotykrolik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam wcześniej na Twoim blogu, ale blogowanie to świetna sprawa, więc dobrze, że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Czekam na nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo outfitów i zdjęć prosimy !!:)
    obserwuję + liczę na rewanż :):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ze wracasz :)
    Jestem za notkami z outfitami

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo! fajnie, że wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. powodzenia z tym blogowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powodzenia w pisaniu ^^
    ja osobiscie uwielbiam czytac o kosmetykach i ogladac outfity :3 czasem posty w stylu "pamietnika"

    zapraszam :*
    http://pozytywna-nastolatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah, ja też niedawno wróciłam do blogowania! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)