poniedziałek, 19 maja 2014

#SELFIE

Hej!
Weekend zleciał bardzo szybko jak zawsze a przez brak pogody nie zrobiłam nic pożytecznego. W piątek postanowiłam na wieczór zrobić sernik na zimno i można powiedzieć że w miarę mi wyszedł^^. Sobotę całą spędziłam w domu, ponieważ od samego rana do nocy lał deszcz i nie miałam nawet jak wyjść do sklepu!
Jutro po szkole planuję wybrać się na drobne zakupy, więc za chwilę biorę się za robienie listy i uciekam spać.
Ps. Jak widać zmieniłam nagłówek, może być czy zmienić coś w nim?



Dobranoc! ;)

15 komentarzy:

  1. Serniczek uwielbiam ponad wszystko <3 hihih

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój weekend też nie był szałowy właśnie ze względu na deszcz... ale na szczęście już pogoda jest ładniejsza :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O serniczek na zimno, uwielbiam ;) To fajnie, że udalo Ci się go zrobić.
    Jaka masz ladna koszule.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda się poprawia, a dziś świeci słoneczko! Pewnie, że może być^^
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny wystrój bloga :*


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. but first... let me take a selfie! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bym zjadła taki sernik. *-*
    ~ Tinaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. chetnie bym zjadla sernik na zimno ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ogóle nie potrafię piec jak i gotować ;D
    Co do nagłówka jest bardzo ładny :)
    Obserwuję :*
    Zapraszam do mnie.

    http://joanna-joannaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sernika jeszcze nigdy nie robiłam sama.

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujacy jest ten blog;)
    Poklikasz w linki, ktore podalam w poscie?:) Bylabym wdzieczna, odwdzęcze sie na pewno:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)