czwartek, 15 maja 2014

Strawberries

Cześć!
Weekend tak jak pisałam w poprzedniej notce zleciał bardzo ciekawie. Komunia jak najbardziej się udała, mimo tego że prawie przez 2 godziny musiałam stać w kościele na obcasach przez co potem ledwo doszłam do samochodu. Niestety nie udało mi się zrobić żadnych zdjęć outfitu ale jeśli będę miała możliwość pokaże Wam w któreś notce jak byłam ubrana. 
Reszta tygodnia bardzo szybko mi minęła, jutro już piątek i część mojej klasy jedzie na wycieczkę do Włoch. Ja uznałam że nie pojadę ze względu że to koniec roku i muszę poprawiać niektóre oceny a w szczególności matematykę. 
Na weekend zapewne pojadę do babci a w tygodniu planuje wybrać się na drobne zakupy. 
 A teraz uciekam odpisać na email'a w którym dostałam propozycję współpracy i biorę się za naukę na sprawdzian z geografii. 
Miłego wieczoru! 
truskawki^^


koszula- Reserved | bokserka- House | legginsy- NN 

21 komentarzy:

  1. mniam,truuuuskawki.<3 śliczna koszula.:):*

    OdpowiedzUsuń
  2. tobie również miłego wieczoru :)
    mm pyszne truskaweczki ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję propozycji współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. narobiłaś mi ochotę na truskawki !
    super koszula ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i na pewno nie ostatni ! :*
    zapraszam do mnie :)
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale juz masz dluugie wlosy, świetnie wygladasz :)
    Powodzenia w poprawianiu ocen !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na komunię wybieram się w niedzielę :) Pycha!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  8. To poprawianie za koniec roku jest najgorsze. -.-

    OdpowiedzUsuń
  9. mniam truskawki !!!! <3

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym mimo wszystko chciała pojechać na taką wycieczkę. Nauka nie zając, nie ucieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia, koszula przeurocza! :)
    Ja też mam organizowaną wycieczkę szkolną lecz do Warszawy. Też nie jadę, bo muszę nadrobić matematykę. Przeklęty przedmiot.
    Pozdrawiam!
    http://gusiaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. oo, ciekawe co to za współpraca :D

    OdpowiedzUsuń
  13. <3333
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)