czwartek, 28 sierpnia 2014

BLACK QUILTED BLOUSE

Nie trudno zauważyć, że nie było mnie długo... Bardzo długo, za co mocno przepraszam.
Wakacje zleciały tak szybko jak przyszły. Spędziłam je dość ciekawie poznając wiele nowych osób. 
Niestety pogoda pod koniec sierpnia daje się we znaki co oznacza schowanie letnich ubrań głęboko do szafy i wyciągnięcie tych grubszych. 
Korzystając parę dni temu z ostatków słońca razem z koleżanką wybrałyśmy się na mały spacer a przy okazji porobiłyśmy parę zdjęć na których możecie zobaczyć mój ostatni zakup jakim jest pikowana bluzka z długim rękawem i ze skórzanymi wstawkami na ramionach. Gdy tylko ją ujrzałam w sklepie wiedziałam że będzie moja! :)
A co tam u Was? Jak spędziliście wakacje? :)

22 komentarze:

  1. fajna stylizacja :)
    ja mialam najlepsze wakacje w zyciu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana bardzo mi się tutaj podoba !
    Pozytywny post, takie lubię najbardziej ! Na pewno będę stałym bywalcem ! :)
    Obserwuję, a w wolnej chwili wpadnij do mnie ! ;)
    Pozdrawiam :)
    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj :) Ciekawie prowadzisz boga, fajna kurteczka / bluza :))
    Ja nawet nie odczułam wakacji :)
    Pozdrawiam i Zapraszam w moje rękodzielnicze strony

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też pogoda się popsuła pod koniec sierpnia.
    Świetne zdjęcia.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ładna bluzka. Ja moje wakacje spędziłam spokojnie, w domu. :)

    Mogłabym liczyć na twoją pomoc w nowym poście?
    http://greentea83.blogspot.com/2014/08/school-clothes-proposals.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wakacje spędziłam bardzo aktywnie i większość czasu na zwiedzaniu miast :)
    Pozdrawiam .

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna dziewczyna :) Szkoda, że nie zrobiłaś całej stylizacji. Świetna jest ta bluza ;)

    Bardzo serdecznie zapraszam na bizzmez.blogspot.com ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super jest ta bluza ! / jeśli masz ochotę zapraszam do wzięcia udziału w konkursie http://nad-przepascia.blogspot.com/2014/08/31082014-something-for-you.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na razie miałam tylko czas, żeby schowac letnie rzeczy a ciepłych jeszcze nie wyciągnęlam więc moja szafa opustoszała :( śliczna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bluza , jestes bardzo fotogeniczna;) http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bluzka!!:) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna bluzeczka! Ja bardzo aktywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wakacje spędziłam odpoczywając. Śliczna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety wakacje strasznie szybko zleciały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia:)
    za szybko minęły te wakacje;)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tak z innej beczki. Śliczny kolor włosów <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)