niedziela, 7 września 2014

PIERWSZY TYDZIEŃ ZA NAMI

Hej. 
Pierwszy tydzień szkoły już za nami! Szczerze powiedziawszy zleciał mi szybciej niż się spodziewałam a to pewnie z powodu małej ilości lekcji. 
Mam już zapowiedziany jeden sprawdzian i kartkówkę na ten tydzień który jutro się rozpocznie. Cóż, koniec wakacji, czas brać się za robotę.
Najgorsze jest w tej chwili dla mnie przestawienie się z trybu wakacyjnego i w dalszym ciągu chodzę spać o 1-2 a wstaję o 6... 
Wczorajszy cały dzień spędziłam w pracy i wykończona wróciłam do domu a dzisiaj nigdzie się nie ruszyłam z powodu braku chęci oraz siły. 

 bluza- reserved | spodnie- cropp

W poprzednich postach wspominałam Wam o egzaminach zawodowych które miałam mieć w czerwcu.
Tak, zdałam je bez problemu, dzięki czemu posiadam już jedną z dwóch kwalifikacji zawodowych :) Osoby które obserwują mnie na instagramie już wcześniej mogły się o tym dowiedzieć.

14 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, gdzie pracujesz? :)
    kejtifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam już zapowiedzianą kartkówkę, eh;c Damy radę!:)
    Nogi *,*

    Mogłabyś poklikać w linki w nowym poście? :) - http://choocolatelove.blogspot.com/2014/09/outfits-with-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też dobrze w szkole :)
    ja mam jutro 3 kartkówki :C
    powodzenia w szkole :)
    obserwuje
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę małej ilości lekcji, ja mam już dosyć.

    Zapraszam do mnie, będę wdzięczna jeśli poklikasz w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w przyszłym roku egzamin zawodowy pierwsza kwalifikacja i się trochę boję, że nie zdam. -.^

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje zdanego egzaminu, moja siostra pisała po raz drugi egzamin zawodowy z fryzjerstwa i też zdała. Świetny blog :)
    http://patrycjawysowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeeej szkoła, dobrze, że ja mam jeszcze troszkę wolnego. Powodzenia:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia. Szybko to zleciało, racja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza świetna! Z biegiem czasu przestawisz się na szkolny tryb :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)