niedziela, 28 grudnia 2014

MY OMBRE HAIR

Witajcie!
W dzisiejszym poście przychodzę do Was z pokazaniem mojej małej odmiany. Długo zastanawiałam się nad tym czy zrobić coś w kierunku aż takiej zmiany jednak uznałam że raz kozie śmierć, nie wyjdzie to wrócę do poprzedniego koloru włosów.
Jednakże byłam mile zaskoczona samym końcowym efektem i pierwszy raz wyszłam od fryzjera z uśmiechem na twarzy. Miałam jednak wiele obaw by pójść z tym do niego jednak uznałam że sama tego lepiej nie zrobię i zniszczę włosy jeszcze bardziej. Przy okazji podcięłam końcówki które już się do niczego nie nadawały i włosy stały się o wiele zdrowsze. 



Na zdjęciu powyżej przedstawiam wcześniejszy kolor włosów i po farbowaniu. 
Ze strony bliskich osób spotkałam się z pozytywnymi opiniami typu że jest mi tak o wiele lepiej i mogłabym zrobić całe takie włosy. Jednak nad tym się jeszcze trochę waham. Mimo tego że mam jasną karnację i możliwe że tak byłoby najlepiej i tak mam obawy. Na razie pozostanę przy tym jak jest. Może po nowym roku coś pokombinuje dalej ;)
I mam pytanie do was, czy zostawić tak jak jest czy może jednak zaryzykować i zrobić takie całe? Czekam na wasze opinie! ;)

24 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz, dla mnie na moich włosach się już znudziło :)
    whitepulery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w takiej fryzurce! Również podpisuję się pod tym, żebyś zrobiła tak całe włosy :)
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę ładne wyszło to ombre :)
    pozdrawiam :D

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny efekt, dziękuję za miły komentarz u mnie, zapraszam częściej i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym wróciła do poprzedniej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam obseję na punkcie ciemnych włosów, więc może dlatego nie radziłabym Ci ich całych farbować, ale źle byś nie wyglądała :)
    Teraz z ombre jest super! Przynajmniej coś sie dzieje. Fajny i przydatny post. P O W O D Z E N I A :**

    lifebyaleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super wyglądasz, myślę że nie ma co ulepszać, te włosy co teraz masz bardzo Ci pasują :)
    Fajnie, że jesteś zadowolona po wizycie fryzjerskiej, ja nie pamiętam, żebym kiedykolwiek miała taką chwilę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło jakbyś zaobserwowała mój blog :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie wyszły te włosy :) ładnie Ci w nich!

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ! ♥ może obserwujemy daj znać u mnie ;)

    zapraszam http://rlywhie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładne włosy na drugim zdjęciu, sama planuje takie zrobić :) myślę, że w blondzie będzie Ci ładnie gdyż masz jasne oczy i karnacje :) sama miałam ciemny brąz i je troszkę rozjaśniłam i każdy mnie woli w jaśniejszych włosach, warto kombinować :) zapraszam do mnie http://fashionbypaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne włosy :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękne włosy! I przed i po wyglądają bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny efekt ! :) Podobają mi się takie końcówki, ale całość też pewnie wyglądałaby ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostań w ombre jest Ci w nim bardzo ładnie :-)
    http://juulczii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba tak jak jest :D

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne!!!! cudownie wyglądasz. Też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz w tych nowych włoskach

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ombre, jednak sama nie za bardzo jak mam je zrobić, bo chyba musiałabym mieć całkowicie białe! :D Ciężko powiedzieć, czy zaryzykować, decyzja należy do Ciebie, ja bym się bała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)