poniedziałek, 12 stycznia 2015

PODSUMOWANIE ROKU 2014

Witajcie. 
Mimo że mamy drugi tydzień nowego roku na dzisiaj zaplanowałam post z podsumowaniem 2014. Nie był dla mnie zły, przeżyłam go bardzo dobrze i mogę go zaliczyć do lepszego od wcześniejszych. Trochę się działo w moim życiu, coś się zmieniło a coś skończyło. Jeśli chodzi o postanowienia na tamten rok, udało mi się niektóre osiągnąć z czego jestem bardzo dumna. Zaskoczył mnie niesamowicie. Oczywiście jedynie na plus. Swoją drogą jakieś negatywne strony również były jednak w porównaniu z ilością szczęśliwych chwil nie ma co rozdrabniać się z tymi gorszymi. Trzeba cieszyć się chwilą i doceniać każdą minutę w naszym życiu bo nigdy nie wiadomo kiedy dane będzie nam odejść. Uśmiech na mojej twarzy gościł o wiele częściej niż w roku poprzednim. Zmieniłam się ze smutnej dziewczyny która co noc owijała się w kołdrę i zasypiała ze łzami w oczach w osobę pozytywnie nastawioną do świata. W tym roku po każdym dniu kładłam się spać z uśmiechem na twarzy i tak też wstawałam. Doceniłam to co mam i cieszę się z każdej drobnej rzeczy chociażby z uśmiechu na twarzy moich bliskich. Mimo że sam początek roku nie był ciekawy bo straciłam kogoś z rodziny wiem że jednak tak jest i niestety każdego z nas to czeka.


zdobycie kwalifikacji | pierwsza praca w hotelu | imprezy | praktyki | mała zmiana a cieszy | 18 urodziny | praca jako hostessa | święta | sylwester

W wakacje poznałam wiele ciekawych osób, m.in poznałam przyjaciółkę która mimo wszystko jest ze mną, od pierwszego spotkania odrazu odnalazłyśmy wspólny język i tak jest do teraz, pokochałam ją i jest dla mnie jak siostra. Każdemu życzę takiej szczerej i prawdziwej przyjaźni :) Po powrocie do szkoły dowiedziałam się że zdałam egzamin zawodowy co było jednym z moich postanowień. 
W tym roku również poszłam do mojej pierwszej pracy- do hotelu. Również dorywczą pracą była praca przed świętami jako hostessa. Nic tak nie cieszy jak pierwszy zarobiony przez siebie pieniądz. 
W listopadzie odbyłam drugą i ostatnią praktykę z której jestem zadowolona w 100%. To był najlepiej spędzony miesiąc, mimo ciężkiej pracy jest z czego się cieszyc :)
Pod koniec roku postanowiłam coś w sobie zmienić. Długo się nad tym wahałam jednak efekt wyszedł wyśmienicie i na chwilę obecną nie mam zamiaru zmieniać koloru włosów i pozostać przy tym.
18 urodziny- najdłużej na to wyczekiwałam. Wspominam je dobrze, w gronie mi najbliższych przyjaciół spędziłam je najlepiej, w końcu osiemnastkę ma się raz ;)
No i oczywiście sylwestra. Ciągła zmiana planów i jak zawsze wszystko wyszło dzień przed co i jak. Spędziłam je z ukochaną osobą, która jest najważniejsza dla mnie i dla której oddałabym życie by tylko ta osoba była szczęśliwa i nie wyobrażam sobie dnia bez jego uśmiechu, głosu. 
To był dla mnie najlepiej zakończony i rozpoczęty rok w życiu i mam nadzieje że tak będzie do końca. 
Mogę szczerze powiedzieć że teraz jestem szczęśliwą osobą i każdy to zauważa że w ciągu tego roku bardzo się zmieniłam. Zawdzięczam to przede wszystkim rodzinie bo bez niej nie dałabym rady, bez ich wsparcia i tego że mimo tego wszystkiego są ze mną a także dzięki dwóm osobą przez których moje życie zmieniło się o 190 stopni. Dziękuje! 

19 komentarzy:

  1. pamiętam, jak wyczekiwałam tych osiemnastych urodzin:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że rok 2014 był dla Ciebie bardzo udany. Oby 2015 był jeszcze lepszy! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne to podsumowanko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz naprawdę wspaniałego bloga. Jestem tu pierwszy raz, ale piszesz ciekawie i z sensem więc postanowiłam przeczytać parę notek wstecz. Oby tak dalej!
    Zapraszam też do siebie : maymiodek.blogspot.com
    Może znajdziesz coś dla siebie, co mogłoby Cię zainteresować! :)
    Oczywiście - dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  5. To super, że teraz jesteś pozytywną osobą i masz więcej uśmiechu :)
    Oby każdy kolejny rok był lepszy od poprzedniego !
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niech 2015 będzie najlepszy! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To dobrze ze jesteś szczęśliwa :) a ten hotel to znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie 2014 był wspaaniałym rokiem, ale minął bardzo szybko ;c
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń
  9. I takie posty lubię czytać! Bardzo fajne podsumowanie, oby ten rok przyniósł Ci jeszcze więcej szczęścia i pozytywnych niespodzianek niż poprzedni <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie jest wchodzi w Nowy Rok w radosnym nastroju!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/01/i-feel-older.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne. Każdy komentarz i obserwacja będzie odwzajemniona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oby ten rok też był dla ciebie jak najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia :) ! zapraszam do siebie:
    http://patrycjawysowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia ! :*
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie : http://patrycjawysowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia! :*

    http://patrycjawysowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)