piątek, 22 maja 2015

SMOKE POST

Witajcie! 
Dzisiejszy post będzie trochę nietypowy, ponieważ zdjęcia nie pochodzą z żadnej sesji, zostały zrobione ot tak z nudów więc podsumowując nie będzie to outfit. Ale także ja w związanych włosach to jest rzadki widok. 
Sporo czasu nie pisałam żadnego postu a dlatego iż pogoda u nas nie dopisywała, nie było jak zrobić ciekawych zdjęć a kiedy już słoneczko raz na jakiś czas wyszło nie miałam albo czasu albo fotografa. Niestety albo to albo tamto źle. 
A teraz jak na sam początek weekendu pogoda dopisuje więc wybieramy się z koleżankami na miasto a w między czasie pójdę na szybką sesje więc w następnym poście zagości outfit z nowościami :)
snapchat: agatacia

ASK.FM | FACEBOOK | INSTAGRAM | VINTED | TUMBLR












12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!





    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są super ;)
    Fajnie wyglądasz w związanych włosach !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Zapraszam do mnie:
    /ksiazkowe-tajemnice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny koczek
    http://panialeksandria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! bardzo mi się podobają ;)


    piguus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie Ci w koczku! :) Fajnie wyszły te zdjęcia z dymem! :)))

    podkowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te zdjęcia z dymkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;)
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)