piątek, 3 lipca 2015

SUMMER

Witajcie!
Jak mija wam początek weekendu? Dzisiejszy dzień zleciał mi bardzo szybko. Najpierw do miasta pozałatwiać sprawy, w odwiedziny do babci a na koniec na sesje. Uwielbiam takie dni w których nie mam czasu na odpoczynek, kiedy jestem w ciągłym ruchu. Nie myślę wtedy o problemach, jestem skupiona na tym co w danej chwili jest najważniejsze i myślami przebywam tylko w tym momencie.
Szczerze powiedziawszy jestem w kropce ponieważ staram się znaleźć pracę by zapchać czas wolny w wakacje by nie siedzieć i się nudzić bo samymi sesjami nie będę żyć a z tego i tak nic nie mam ;)
Muszę także podjąć parę ważnych decyzji w związku z moim życiem bo nie mam zamiaru stać w miejscu.
Także w dwa miesiące na pewno poustalam najważniejsze kwestie :) A co tam u Was kochani słychać? :*

ASK.FM | FACEBOOK | INSTAGRAM | VINTED | TUMBLR  | MAXMODELS | MEGAMODELS




11 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz! Ja wakacje planuje co do chwili. Nie chcę by mi "uciekły" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz reweeelacyjnie! :*
    piękność! :)
    http://one-day-to-my-life.blogspot.com/2015/07/free-time.html - serdecznie zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. wakacje to dobry czas na zmiany, decyzje, racja :) piękne zdjęcia

    zapraszam na konkurs, do wygrania reklama bloga♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci, żebyś podjęła wszystkie decyzję które masz podjąć w te wakacje :)
    Piękne zdjęcia, czarno-białe najbardziej mi się podoba, wyszłaś rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna bluzka, a na przemyślenia masz sporo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa koszula ale ja bym włożyła pod nią sam cielisty stanik XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. :-) bardzo przyjemny blog.
    Na pewno będę tu zaglądać.
    Zapraszam do siebie. http://aleksandra-lajfstail.blogspot.com/2015/07/nutra-effects.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna koszula! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prostota elegancja,tak określiłabym ten zestaw.
    Czyli wszystko na miejscu :)

    Justyna Baron

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz :)